فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ فرج الله اسدالهی،فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های این شهرستان، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران صحنه جرم، مشخص شد افرادی در پی اختلافات به وجود آمده به شدت با یکدیگر درگیر و با قدرت نمایی با انواع سلاح سرد و تیراندازی با سلاح شکاری و اخلال در نظم عمومی موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند.

سرهنگ فرج الله اسدالهی با اشاره به مجروح شدن تعدادی از طرفین نزاع گفت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۷ نفر از عاملان این درگیری شده و با شناسایی مخفیگاه آن‌ها در چند عملیات جداگانه همه آن‌ها را دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

او افزود: پلیس با مخلان نظم و امنیت تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.