فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۲۴ فقره انواع سرقت در اجرای طرح پاکسازی در شهر هشتگرد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: ماموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقاء امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر هشتگرد این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به جمع آوری ۱۹ معتاد متجاهر و تحویل آن‌ها به مراکز بازپروری، گفت: در این طرح، مقادیری از انواع مواد مخدر کشف و ۱۰ فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او افزود: کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال و دستگیری یک نفر، کشف ۸ فقره جرائم سایبری و دستگیری ۲ نفر، کشف ۴ هزار و ۳۳۰ نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر، کشف ۴۷۰ عدد قرص غیر مجاز و دستگیری یک نفر و توقیف ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

سرهنگ سلیمانی با بیان این که اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی را در بین شهروندان داشت، گفت: بحمدالله مردم قدرشناس و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده از سوی پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.