مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: درآمد حاصل از تبلیغات محیطی حق تمام باشگاه‌ها است و آجرلو کار خوبی را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار   فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل هوادار تهران اظهار داشت: اگر ابتدا گل می‌زدیم و اخراجی نداشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. بازیکنان ما تا دقیقه آخر شعار باشگاه یعنی کار سخت، مبارزه و تعقیب تا پایان را عملی کردند و این تلاش آن‌ها ارزشمند است. این پایان کار جوانان ما نیست و با این مربیان و جوانان، به دستاورد‌های بیشتر از فصل قبل می‌اندیشیم.

مدیرعامل پیکان درباره اهداف پیکان در لیگ بیست‌ویکم گفت: هیچ رتبه‌ای در جدول راضی‌کننده‌تر از ارائه بهترین عملکرد نیست که منجر به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی می‌شود. در ۲ هفته آینده با ذوب‌آهن و تراکتور بازی داریم و ان‌شاالله بیشترین امتیازات را به دست بیاوریم.

محمدی در واکنش به درآمد حاصل از تبلیغات محیطی که به سازمان لیگ می‌رسد گفت: این درآمد حق تمام باشگاه‌ها است و همه می‌دانیم استقلال و پرسپولیس از لحاظ تبلیغات و هواداران شرایط متفاوتی دارند. ما هم منتظر دیدار با این ۲ تیم هستیم. با این حال قابل قبول نیست که درآمد تمامی تبلیغات را استقلال و پرسپولیس بگیرند.

او با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از حقوق باشگاه‌ها باید صیانت شود و خوشحالم که سردار آجورلو این کار را شروع کرد. او تجارب بالایی دارد و کمتر از این از آجورلو انتظار نمی‌رود. او انگشت روی نقطه حساس و مهمی گذاشته است. به‌جز تبلیغات محیطی تیمی مانند پیکان که هوادار ندارد، نمی‌تواند درآمد آنچنانی داشته باشد و این مبلغ برای ما حیاتی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار