سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: راضی نبودیم ۲ بازیکن ما همراه تیم نباشند، اما تیم ملی امید هم مهم است و باید با فدراسیون تعامل کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از بازی با هوادار اظهار داشت: پس از بازی هفته نخست سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. فیلم بازی هفته قبل هوادار را دیدیم و عملکرد آن‌ها را بررسی کردیم. حریف هم تیم خوبی است. ما بازیکنان جوانی داریم که مطمئنا هفته به هفته پیشرفت می‌کنند. اکنون دغدغه ما زمین مسابقه است. در تهران فقط ورزشگاه آزادی زمین چمن استاندارد دارد و چمن بقیه ورزشگاه‌ها کیفیت مناسبی ندارد.

حسینی درباره پیوستن ۲ بازیکن پیکان به تیم ملی امید گفت: ما راضی نبودیم این ۲ بازیکن در این هفته با ما نباشند و نمی‌خواستیم در شروع مسابقات لیگ و در هفته دوم ترکیب تیم‌مان دچار تغییرات شود، اما تیم ملی امید هم مهم است و سعی کردیم در این مورد با فدراسیون تعامل داشته باشیم. امیدوارم جای خالی این بازیکنان در ترکیب احساس نشود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره این که تیمش در بازی هفته گذشته از نادر محمدی استفاده نکرده و آیا او روی پرتاب اوت‌های این بازیکن حساب می‌کند یا خیر گفت: ۱۰۰ درصد ما روی همه بازیکنانی که جذب کردیم حساب می‌کنیم و به فراخور هر بازی ترکیب تیم‌مان را تعیین می‌کنیم. محمدی دیر به تیم ما اضافه شد و ۳ هفته از شروع تمرینات گذشته بود که او به جمع ما آمد. محمدی بازیکن خوب و با کیفیتی است و تنها روی پرتاب‌های اوت او حساب نمی‌کنیم.

او در واکنش به محرومیت تیم هوادار از میزبانی و برگزاری بازی‌های خانگی این تیم در کرج اظهار داشت: ورزشگاه خانگی ما که در آن بازی می‌کنیم، یک ورزشگاه اجاره‌ای است و در بازی هفته نخست هم بازیکنان برای نخستین بار در آن زمین پا گذاشتند. برای فوتبال تهران هشدار است که با وجود دارا بودن چند تیم فوتبال، هیچ تیمی ورزشگاه اختصاصی ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار