مجد کرمانشاهی گفت: انتظار می‌رفت که نفت مسجد سلیمان را ببریم، اما برای شروع یک امتیاز هم بد نیست.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجد کرمانشاهی، دروازه بان تیم فوتبال پیکان که فصل گذشته در نفت مسجد سلیمان توپ زد، درباره پیشنهاد خارجی خود پس از پایان لیگ بیستم اظهار داشت: پس از پایان فصل گذشته یک پیشنهاد خارجی داشتم، اما از آن جایی که ۳ سال با حسینی کار کرده بودم و مشکل پایان خدمت داشتم، ترجیح دادم در ایران بمانم.  

مجد کرمانشاهی در ادامه گفت: خدا را شکر تیم واقعا خوبی داریم. ما سوار بازی بودیم و چند موقعیت گل داشتیم، اما نفت مسجد سلیمان تیم سختکوشی است که فرم خوبی دارد. نفت مسجد سلیمان در ۳، ۴ فصل گذشته تیم خوبی بوده است. انتظار می‌رفت که بازی را ببریم، اما برای شروع یک امتیاز هم بد نیست. ان شاالله در هفته‌های آینده جبران می‌کنیم.  

دروازه بان پیکان در واکنش به حضور بازیکنان جوان در این تیم گفت: بازیکنی جوان است که ۱۷، ۱۸ سالش باشد. ما همه ۲۲، ۲۳ ساله هستیم. دوناروما که ۶، ۷ سال است در اروپا بازی می‌کند، جوان حساب نمی‌شود. در ایران به بازیکن ۲۵ ساله می‌گویند جوان و همان بازیکن وقتی ۲۶ سالش بشود، می‌گویند پیر است. این ترکیب‌ها را فقط در تیم‌های حسینی می‌توانید ببینید که به جوان‌ها اعتقاد دارد و برای آن‌ها وقت می‌گذارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار