سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: قبل از مسابقه پیش بینی بازی تدافعی و بسته از سوی نفت مسجد سلیمان را کرده بودیم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری پس از این دیدار اظهار داشت: در مصاحبه قبل از بازی پیش‌بینی این سبک بازی از تیم حریف را کرده بودم. می‌دانستم حریف در برخی خطوط بازیکنان با تجربه دارد که می‌توانند کار را برای ما سخت کنند. بازیکنان نفت مسجد سلیمان با آن تجربه و پختگی راه بستن بازی را بلد بودند. حریف ما فقط برای دفاع کردن آمده بود و می‌خواست در صورت امکان در اتفاقات فوتبالی به ما ضربه بزند. پیش بینی این نوع بازی را کرده بودیم، اما باز هم توانستیم موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم. این نوع مسابقات همیشه کم گل است و اگر تک موقعیت‌هایی که داشتیم را به گل تبدیل کرده بودیم، می‌توانستیم پیروز شویم.

حسینی در ادامه گفت: باید از بازیکنانم تشکر کنم که با وجود جوانی خیلی انرژی در زمین گذاشتند. بازی اول لیگ همیشه جزء سخت‌ترین بازی‌ها است و مطمئنم که تیم ما در آینده می‌تواند بهتر شود.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا با شروع لیگ بیست و یکم اختلافات پیکان با تیم ملی امید در خصوص بازیکنان برطرف خواهد شد یا خیر، گفت: تیم ما یک تیم کم هزینه است. اساس تیم ما در این فصل استفاده از بازیکنان جوان است و اگر این ۳ بازیکن را به تیم امید بدهیم، باید چه کار کنیم؟ ما کادر بزرگی از بازیکنان نداریم و تیم ثروتمندی نیستیم. بیشتر بازیکنان ما از لیگ دسته اول و دسته دوم جذب شده اند یا بازیکنان جوان فصل قبل هستند. وقتی تیمی روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده است، نباید ضربه بخورد. ما نه می‌خواهیم تیم امید ضربه بخورد، نه پیکان که تیمی جوان و کم هزینه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار