سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص دیدار تیمش مقابل پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در هفته دوم لیگ برتر گفت: سطح انتظارات از تیم ما بالا رفته است. امیدوارم بازیکنان به اهمیت بازی فردا، واقف باشند. بازی بسیار مهم و حساسی مقابل پیکان داریم. می‌خواهیم عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشیم تا دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم. باید از این هفته شرایط خوبی در لیگ برای خودمان رقم بزنیم. با توجه به بازیکنان جوان و با تجربه‌ای که در اختیار داریم انتظار از تیم بالاتر است. شاید دوستان در حوزه رسانه خیلی به موضوع بازی ما با استقلال پرداختند، اما من می‌دانم بازیکنان ما چه کیفیتی دارند و ان شاالله فردا به دور از حواشی بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه کنیم، ضمن اینکه می‌دانیم پیکان چه تیمی است. آن ها تیمی فوق العاده قابل احترام و قدیمی هستند و باید تلاش مان را برای برد بکنیم.

او ادامه داد: اگر قرار باشد دوستان در رسانه، بازی‌های ما مقابل استقلال و پرسپولیس را خوب پوشش بدهند و خبرنگار زیاد باشد، اما ما بقی بازی‌ها اهمیت زیادی نداشته باشد، دیگر به نشست خبری نخواهم آمد.

عنایتی در مورد محرومیت سه هفته‌ای هوادار از میزبانی در لیگ برتر اظهار داشت: در آخرین بازی که در لیگ یک داشتیم برق ورزشگاه قطع شد. باشگاه ما ورزشگاه اختصاصی ندارد و این ورزشگاه‌ها را اجاره می‌کنیم و برای چند ساعتی در ورزشگاه حاضر خواهیم شد. در آخرین هفته لیگ یک برق ورزشگاه قطع شد و وقفه در بازی انجام شد که کمیته انضباطی باشگاه ما را ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و سه هفته از میزبانی محروم کرد و احترام به این رای می‌گذاریم. باید همه جوانب را در نظر گرفت. ان شاالله بتوانیم به زودی در یک ورزشگاه اختصاصی و در تهران، بازی هایمان را انجام دهیم.

او در مورد مصدومان تیمش گفت: هیچ مصدومی برای بازی فردا نداریم و می‌خواهیم با تمام قدرت بازی کنیم.

عنایتی در پایان گفت: اطمینان دارم که شرایط داوری ما نسبت به فصل‌های گذشته، بهتر شده است. امیدوارم کمک داور ویدیویی هر چه سریع‌تر به فوتبالمان بیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار