فروش محصولات جدید شرکت اپل با تخفیف در آمازون

فروشگاه آمازون در حرکتی جالب محصولات جدید اپل را فقط چند روز پس از رونمایی در رویداد "Unleashed" با تخفیف ویژه می‌فروشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از appleinsider، محصولات جدید اپل شامل AirPods ۳ با پشتیبانی از Spatial Audio و AirPods Pro با کابل بی سیم شارژ مدل MagSafe و MacBook Pro چهارده اینچی و ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ در حال حاضر و با وجود اینکه به تازگی در ۱۸ اکتبر در رویداد "Unleashed" اپل معرفی شدند در آمازون به فروش می‌رسند. کاربران می‌توانند در فروش آخر هفته حداکثر ۵۰ دلار در خرید این محصولات صرفه جویی کنند.

محصولات جدید اپل

معاملات آخر هفته AirPods

آمازون مبلغ ۵ تا ۳۰ دلار تخفیف برای این ایرپاد ارائه می‌دهد این در حالی است که AirPods Pro پایین‌ترین قیمت خود را از زمان معرفی محصول در رویداد اپل در ماه اکتبر تجربه می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از تخفیف ۳۰ دلاری، ایرپادز پرو را با کابل بی سیم شارژ MagSafe تنها با قیمت ۲۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند. AirPods نسل سوم نیز با قیمت ۱۷۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که ۵ دلار پایین‌تر از قیمت موجود در راهنمای قیمت AppleInsider AirPods است.

Apple AirPods

Apple AirPods Pro دارای قابلیت حذف نویز، حالت شفافیت و نوک گوش قابل تغییر است. ایرپاد نسل سوم دارای ویژگی صوتی پیشرفته و قابلیت ردیابی است. قیمت‌ها به دلار بوده و ممکن است در هر زمان تغییر کند. معاملات آخر هفته شامل MacBook Pro ۲۰۲۱ نیز می‌شود و مدل‌های منتخب ۱۴ و ۱۶ اینچی در حال حاضر ۵۰ دلار تخفیف دارند. مک بوک پرو جدید ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی اپل دارای سه پورت Thunderbolt ۴، پورت HDMI، شکاف کارت SDXC و پورت MagSafe ۳ است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.