مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ یکم آبان ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

گلایه از اقساط سنگین طرح مسکن ملی
سلام در مورد اقساط سنگین طرح ملی مسکن گزارشی تهیه کنید.


درخواست حمایت از بورس در بازار
سلام، لطفا در مورد رونق بورس در بازار پیگیری کنید. دائما در حال نوسان است و از این بابت خیلی‌ها ضرر کردند.


بررسی وضعیت حقوق نامه رسان‌های شرکت پست
با سلام خواهشمندم به گزارشگرهایتان دستور بدید با پستچی‌ها مصاحبه کنند و جویای قرارداد‌های آن‌ها شوند؛ در شهر‌های مختلف کشور که با وجود کرونا و سختی کار قرار داد مناسبو حقوق مناسب نداریم. لطفا پیگیری شود.


افزایش قیمت میوه و گوجه فرنگی
لطفا پیگیر باشید چرا زمانی که بازار داخل نیازمند اقلام پرمصرف مانند گوجه فرنگی هست ما باید صادرات داشته باشیم در صورتی که ارز حاصل از صادرات هم براحتی برگشت داده نمی‌شود و قیمت‌ها در بازار داخل به شدت افزایش می‌یابدلطفا پیگیری کنید.


بیمه تامین اجتماعی
۷سلام بنده کارگاه تولیدی کابینت دارم نامه از سازمان تامین اجتماعی دریافت کردم مبنی بر اینکه به علت اینکه تاریخ جواز کسب اینجانب بعد از تاریخ نوزدهم مهرماه سال گذشته است باید حق بیمه ۳۰ درصد را پرداخت کنم و نمی‌توانم از مزایای کمک دولت استفاده کنم ممنون می‌شوم پیگیری کنید.


پمپ گاز شهید بابایی
من امروز به پمپ گاز مراجعه کردم بعداز زدن گاز مبلغ قابل پرداخت من شد ۷۲۰۰تومان که با کارت خود به دستگاه پوز که برای جایگاه بود مراجعه کردم بعد از کشیدن کارت تعجب کردم این بود که نمی‌توانستی مبلغ را وارد کنید و باید مبلغ روی دستگاه که به صورت پیش فرض بود انتخاب می‌کردید لطفا در این مورد گزارشی تهیه کنید.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار