مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۷ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

انتشار نیافتن پاسخ نامه آزمون‌های نظام مهندسی
حدود دو ماه از آزمون‌های ورود به حرفه سازمان نظام مهندسی گذشته است، اما هنوز پاسخ نامه آن منتشر نشده تا داوطلبان اگر نسبت به آن اعتراضی دارند اعلام کنند. لطفا رسیدگی کنید.


گران شدن مواد غذایی در بازار
چرا باید ماکارونی و دیگر مواد غذایی به یکباره گران شد. پیگیری کنید.


کم آبی شهرستان فامنین
در شهرستان فامنین آب بسیار کم است. لطفا پیگیری کنید.


ساخت مسکن مهر در زمین بازی ومحوطه مسکن مهر دیگر
باسلام ۱۴ سال هست مسکن مهر رحمت آباد در ان گلستان ساخته شده وهمان اول کار چند قطعه زمین برای پارکینگ زمین بازی ومغازه در نظر گرفته شده وپولش را هم از وام مردم کم کردند الا بعد این همه سال مردم شهرک بدون هیچ امکاناتی حتی یک سوپر مارکت هم ندارد. بررسی کنید.


آب شرب نامناسب در اردستان
با سلام و تشکر، لطفا درمورد آب شرب منطقه روستایی نیسیان، برزاوند شهرستان اردستان هم رسیدگی گردد، روستای فوق دارای سیستم لوله کشی بوده ولی آب آن،قابل مصرف نمی باشد خانوارها از آب تانکر سیار استفاده می کنند درسال قبل درمورد آب تصفیه شده شبکه استانی اقداماتی صورت پذیرفت ولی تاکنون متصل نشده است.


واریز نشدن سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی
باسلام سهمیه سوخت برای تاکسی‌های های اینترنتی بسیار با تاخیر و شدید نامنظم واریز می‌شود که اصلا تاریخ دقیقی ندارد که بشودطبقش برنامه‌ریزی کرد. الان با تاخیر سه ماهه داره واریز می‌شود و باز هم عقب و عقب‌تر می‌رود. پیگیری کنید.

 

اگر تمایل دارید از اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
سلام وممنون ازباشگاه خبرنگاران درمورد پی گیری مخاطبان
آخرین اخبار