مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۷ مهر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.news روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

لطفا پیگیر کارخانه روغن جهان باشید قبلا که گفتند راه اندازی می‌شود، اما خبری نشد.


 لطفا مشکل سرپرست خانواده‌ای که می‌خواهد در طرح مسکن دولت ثبت نام کند، اما به دلیل چک‌های برگشتی که در سال‌های گذشته داشته و نمی‌تواند از هیچ تسهیلات بانکی استفاده کند را پیگیری کنید.


  لطفا از وضعیت بد بازار خرید و فروش گوسفند هم به مسئولین اطلاع دهید. دامدار‌ها چه گناهی کردند که باید علوفه گران بخرند، اما گوسفند را به نرخ خیلی کمتری بفروشند. این مشکل مردم دامدار لرستان است.


معدن کاران تمام مراتع روستای قپچاق آذربایجان شرقی را شروع به نابودی کردند و کاری دیگر ازدست  روستاییان بر نمی آید و تمامی مردم شاکی هستند. لطفا رسیدگی شود.


در شهر زنگی آباد استان کرمان واکسن دوز اول برکت  وجود ندارد و مراکز واکسیناسیون اصلا در این رابطه اطلاع رسانی خوبی ندارند.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
با سلام ، لطفا درمورد تعویض پلاک خودروهای حادثه دیده که اطاق دوتکه بوده ودرسال های قبل توسط صاحب خودرو تعمیر وقطعه فابریک ونو حایگزین شده نیز رسیدگی ومساعدت توسط راهور بعمل آید باتشکر.
آخرین اخبار