وزیر کشور برای شرکت در جلسه تکریم و معارفه استانداران آذربایجان غربی وارد فرودگاه بین المللی ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد وحیدی وزیر کشور به منظور تکریم و معارفه استانداران آذربایجان غربی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه شد.

وزیر کشور در فرودگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رئیس جمهور استانداران استان‌های مرزی را مکلف کرده است راهکار مناسبی برای انتقال و مبادله کالا در مرز‌ها از مسیر قانونی با اشراف دستگاه‌های اجرایی، تدوین و اجرایی کنند و همین مهم نیز با توجه به موقعیت استراتژیک آذربایجان غربی و هم مرزی با ۳ کشور در این استان از اهمیت خاص و تاثیرگذاری برخوردار است.

وحیدی ادامه داد: سیاست دولت رویکرد جوانگرایی است و در این زمینه از جوانان متعهد و متخصص در مدیریت بدنه دولت در کشور و همچنین استان‌ها استفاده خواهد شد و استانداران در استفاده از نیرو‌های جوان اهتمام خواهند داشت.

امروز در شورای اداری استان محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار جدید معرفی و از خدمات محمد مهدی شهریاری تجلیل خواهد شد.

حضور در گلزار شهدای ارومیه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شرکت در جلسه تکریم و معارفه استاندار از برنامه‌های سفر یک روزه وحیدی وزیر کشور به ارومیه است.

هفته پیش هیئت وزیران پس از بررسی سوابق و برنامه‌های محمدصادق معتمدیان ، وی را به عنوان استاندار آذربایجان غربی تعیین کرد.

محمدصادق معتمدیان دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت است، از ۲۰سال قبل مسئولیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی کشور داشته است.

مسئولیت‌هایی همچون عضو شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، خدمت در استانهای آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام در سطح مدیرکل و معاون دستگاههای اجرایی، رئیس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی ـ پژوهشی در شمالغرب کشور، خدمت در ستاد دستگاههای اجرایی در تهران تا سطح مدیرکل، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی ـ منطقه ای و توسعه ای و استانداری استانهای خراسان جنوبی و خراسان رضوی از سوابق اجرایی آقای محمدصادق معتمدیان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.