معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ازاختصاص تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولتی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار نقده و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با مهم برشمردن نقش این شهرستان در طول پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و اتفاقات پس از آن، اظهار داشت: مشکلات شهرستان به خوبی احصا شده و خود را مجاب می‌دانیم تا مشکلات مردم منطقه را برطرف کنیم.

او خاطر نشان کرد: تسهیلاتی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانیِ زود بازده و کم هزینه از سوی دولت در نظر گرفته شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به کمک‌های بلاعوض دولتی از محل ماده ۵۸، گفت: اگر پروژه نیمه‌تمامی توسط شهرداری‌ها تعریف و تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد تسهیلات بلاعوض پلکانی درطول چند مرحله پرداخت می‌شود.

او با اشاره به بحث ماشین آلات، بیان کرد: در ارتباط با این موضوع وضعیت مناسبی در کشورمان حاکم نیست و دلیل آن در نوسانات ارزی و به نتیجه نرسیدن مناقصات خلاصه می‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزود: شهرداری‌ها می‌توانند ماشین آلات خود را با دریافت دو سوم هزینه از دولت و استانداری و یک سوم هزینه از محل منابع شهرداری‌ها تهیه کنند.

کمک به بازسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مباحث مربوط به نیروی انسانی، قیر و یارانه بلیت دیگر مواردی بود که توسط معاون وزیر کشور مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.