معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از شورای شهر میاندوآب گفت:اصرار‌ شورای شهر میاندوآب برای انتخاب فرد خاص به عنوان شهردار آسیب جدی به مدیریت شهری وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، آیدین رحمانی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تشکیل جلسه فوری شورای شهر و انتخاب شهردار جدید، اظهار کرد: در غیر این صورت بر اساس قانون برخورد‌های لازم انجام و نسبت به تعیین تکلیف مدیریت شهری میاندوآب اقدامات لازم خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود:به دنبال تاکید و پیگیری‌های اعضای شورای شهر و مساعدت استانداری، اقدام به رایزنی و اخذ نظر وزارت کشور شد که در چهارم تیر ماه سوابق مدیریتی این فرد را بلامانع اعلام می‌کنند.

رحمانی ادامه داد:نهایتاً چند روز بعد بر اساس مستنداتی که به عنوان پیمانکار وی در همان مجموعه شهرداری قراردادی را منعقد کرده بود، وزارت کشور به جهت اقدام قانونی ارسال و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد و مستند به مفاد قانونی آیین نامه شرایط احراز تصدی پست شهرداری، نسبت به رد این موضوع اقدام شد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد:بر اساس لزوم انتخاب مدیریت شهری و تسریع در فرایند‌هایی مربوطه با توجه به مشکلاتی که در بحث پسماند شهر میاندوآب داشتیم، پیرو مکاتباتی از سوی بنده، فرماندار و مدیرکل دفتر امور شهری، مبنی بر تشکیل جلسه فوری جهت انتخاب شهردار جدید میاندوآب تاکید داشتیم، که متاسفانه انجام نمی‌گیرد.

رحمانی گفت:مردم به حق انتظار دارند که مدیریت شهری سریعا انتخاب شود و اعضای شورای شهر باید به قانون تمکین کنند ولی این تلاش‌ها و اصرار‌ها برای اینکه یک فرد خاص را شهردار کنند، سبب شده تا مدیریت شهری دچار مشکل شود.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.