معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها، تأمین حقوق پرسنل است که در این زمینه ۳۹ شهرداری با مشکل معوقات دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، سید محمد عابدی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی معرفی شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این مراسم اظهار داشت: ۴۷ شهرداری سطح استان در ارتباط مستقیم با این دفتر هستند که می‌توان نمود هماهنگی این دو بخش را در سطح شهر‌ها مشاهده کرد.

آیدین رحمانی خاطر نشان کرد: مشکل عمده و اساسی شهرداری‌ها، تأمین حقوق پرسنل است که در این زمینه ۳۹ شهرداری به دلیل نداشتن درآمد، با مشکل معوقات دست و پنجه نرم می‌کنند بنابراین باید از ظرفیت همیاری و دهیاری‌ها در برطرف کردن این موضوع استفاده کرد.

وی گفت: با توجه به اتحاد و همدلی که در رده‌ها و سطوح مختلف ایجاد شده باید تلاش کرد اقدامات و برنامه‌های خوبی در شهر‌ها اجرا شود.

در پایان این جلسه از زحمات سیف‌الله مطلبی در طول پنج سال گذشته تجلیل به عمل آمد و سید محمد عابدی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان غربی معرفی شد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.