رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۹۹۰ طرح صنعتی در این استان در حال اجراست که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال ۳۴ هزار نفر فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهنام خسروی رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: یک هزار و ۹۹۰ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۳ هزار میلیارد ریال در این استان در حال اجراست که با تکمیل این تعداد طرح برای ۳۴ هزار نفر در استان اشتغالزایی می‌شود.

او با تاکید بر اینکه امسال تمایل سرمایه‌گذاران برای حضور در بخش تولید بیشتر شده است و افق روشنی برای این بخش می‌توان تصور کرد، اظهار داشت: در بخش صدور جواز‌های تاسیس در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۲۷ درصد رشد حاصل شده و با وجود محدودیت‌ها در خصوص عرضه زمین، اما تحقق سرمایه‌گذاری در استان از ۲.۱ درصد رشد برخوردار شده است.


بیشتر بخوانید


خسروی از اعطای ۸۵۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان طی چهار ماهه امسال خبر داد و گفت: ۷۷ واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد تاکنون ۲۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده است.

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین در راستای اعطای تسهیلات به واحد‌های صادرات‌محور نیز هفت واحد به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به سه واحد پرداخت شده است و مابقی واحد‌ها نیز در نوبت پرداخت هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار