فرماندار ملکان گفت:طرح ساماندهی صنوف به منظور ارتقای امنیت و رفاه حال مردم باید در این شهرستان اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نقی محمدی فرماندار ملکان روز پنج‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی اتحادیه زرگران این شهرستان با تاکید بر اینکه این طرح باید با همکاری اصناف و اقشار مختلف مردمی اجرا شودگفت: تجمیع بازاریان هم صنف در یک مکان مشخص به نفع اصناف و مردم است و بر همین اساس باید مورد استقبال عمومی قرار گیرد.

اوبا اشاره به احداث مجتمع زرگران با هزینه بالا در ملکان، ضرورت وجود چنین مجتمع‌هایی برای دیگر صنوف را ضروری خواند و ضمن درخواست همکاری از شاغلان این صنف افزود: مجتمع زرگران ملکان در دو طبقه و ۱۳۰ واحد احداث شده است و در طبقه همکف آن واحد‌های طلافروشی و در طبقه اول صنوف مرتبط فعالیت خواهند کرد.

اوهمچنین از اجرای طرح ترافیکی در هسته مرکزی شهر ملکان خبر داد و اظهار داشت: پیاده‌رو‌های ملکان توسط صنوف مختلف و به ویژه نمایشگاه‌های خودرو سد شده و تردد عابران پیاده با مشکلات عدیده مواجه هستند.

سرهنگ علی ریحانی فرمانده انتظامی ملکان نیز در این جلسه اظهار کرد: با انتقال و تجمیع صنف زرگران در مجتمع احداث شده، ضریب امنیت این صنف بیشتر می‌شود و نفوذ و سرقت در این مجتمع با توجه به استقرار دوربین‌ها و تجهیزات پیشرفته امنیتی تقریبا غیرممکن است.

 ضمن دعوت از اعضای اتحادیه زرگران جهت انتقال به مجتمع زرگران ملکان افزود: پلیس پس از آغاز به کار این مجتمع، با سرقت‌های احتمالی در مغازه‌های زرگری خارج از این بازار، بر اساس شکایت‌های معمولی برخورد خواهد کرد.

طرح ساماندهی صنوف در بیشتر شهر‌ها از دغدغه‌های مسئولان به شمار می‌رود؛ دغدغه‌ای که تنها با مشارکت مردم و بازاریان قابل رفع است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شاغلان ، صنوف متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.