فرماندار شهرستان اهر از پلمب واحدهای صنفی سدمعبر کننده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خدابخش فرماندار شهرستان اهر در جلسه ساماندهی و مقابله با سدمعبر شهری اهر با اشاره به این‌که پیاده‌رو‌های شهر اهر تبدیل به مغازه شده‌اند اظهار داشت: یکی از دلایل نارضایتی شهروندان سدمعبر و تبدیل پیاده‌رو‌ها به مغازه است که امکان تردد را از مردم گرفته‌اند.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: در حال حاضر شهروندان اهری از ۲۲ میوه‌فروشی و ۱ واحد سمساری به دلیل سدمعبر اظهار نارضایتی کرده‌اند از این‌رو به اصنافی که سدمعبر کرده‌اند اخطاریه کتبی با مهلت ۴۸ ساعته داده می‌شود و در صورت عدم تمکین به اخطاریه اقدام به جمع‌آوری سدمعبر خواهد شد.

او افزود: اداره صمت و اتاق اصناف بایستی پروانه کسب صنوف سدمعبر کننده را بررسی و نتیجه را اعلام دارد و در صورتی که واحد‌های دارای پروانه سدمعبر کرده باشند و توجهی به تذکرات و اخطاریه‌ها نداشته باشند در صدور و تمدید پروانه آن‌ها تعلل و حتی امتناع نیز می‌شود.

فرماندار شهرستان اهر تصریح کرد: علاوه بر میوه‌فروشی‌ها؛ درمانگاه‌های دامپزشکی نیز عامل ترافیک و سدمعبر در شهر اهر هستند، در این راستا اکیپ رفع سدمعبر با همراهی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی اقدام به جمع‌آوری سدمعبر خواهند کرد.

او از صدور اخطار کتبی به صنوف سدمعبر کننده شهر اهر خبر داد و یادآور شد: شهرداری اهر در قالب مصوبه شورای ترافیک شهرستان اهر به صنوف سدمعبر کننده آخرین اخطار کتبی را صادر می کند و سپس بعد از ۴۸ ساعت اقدام به جمع‌آوری سدمعبر و آزادسازی پیاده‌رو و خیابان‌های شهر اهر می‌ کند و در صورت ممانعت از اجرای حکم صنوف سدمعبر کننده پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.