فرماندار شهرستان اهر از پلمب ۶ واحد نانوایی به دلیل تخلفات مکرر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خدابخش فرماندار شهرستان اهر در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهر از پلمب ۶ واحد نانوایی به دلیل تخلفات مکرر خبر داد و گفت: قطعی برق مشکلات متعددی برای نانوایی‌ها ایجاد می‌کند.

خدابخش افزود: تعداد بازرسی‌های انجام یافته از نانوایی‌ها ۱۷۸ فقره بود که از این تعداد تخلف ۳۸ واحد نانوایی محرز و برای آن‌ها ۳۱ میلیون و ۶۸۹ هزار ریال جریمه تعیین و با تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

فرماندار شهرستان اهر گفت: ۶ واحد نانوایی به دلیل تخلفات مکرر اعم از کم‌فروشی و گرانفروشی و تعطیلی خودسرانه به مدت ۱۰ روز پلمب شدند.

او عمده دلیل ازدحام در نانوایی‌ها و ناهماهنگی در زمان پخت و پز نان را قطعی‌های بی‌برنامه برق عنوان کرد و گفت: با توجه به فصل‌کاری و افزایش تقاضا در حوزه نان؛ لازم است تا با درخواست کتبی از اداره‌کل غله و امور بازرگانی آذربایجان شرقی بخواهیم سهمیه آرد شهرستان اهر را افزایش دهد.

خدابخش از ممنوعیت هرگونه جابجایی خودسرانه آرد توسط نانوایی‌ها در شهرستان اهر خبر داد و  گفت: در صورت کشف و ضبط سهمیه آردی که به صورت غیرقانونی جابجا می‌شد، آرد کشف شده برای پخت و پز و تامین نان مردم به دیگر نانوایی‌ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.