تیم ملی تنیس کشورمان با برد قاطع در برابر کامبوج و با کسب ۳ پیروزی پیا‌پی به عنوان تیم برتر گروه C رقابت‌های دیویس کاپ به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سومین روز از رقابت‌های تنیس دیویس کاپ امروز با دیدارملی پوشان تنیس کشورمان در مقابل کامبوج آغاز شد و در نخستین مسابقه بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ و ۶ بر یک از سد سامیانگ لانگ عبور کند. در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمید رضا نداف به مصاف کنی بون دیگر نماینده کامبوج رفت و ست نخست این دیدار را با نتیجه ۶ بر ۴ به سود تنیسور کامبوجی به واگذار کرد، اما نداف در ست دوم با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی دست یافت و ست سوم را نیز با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان پس از برتری در ۲ دیدار انفرادی، در بخش ۲ نفره با ترکیب امیر حسین بادی و علی یزدانی به مصاف تیم کامبوج رفتند و موفق شدند با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ تیم ۲ نفره کامبوج را شکست دهند و در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را مغلوب کنند.

تیم ملی تنیس کشورمان با ۳ پیروزی در مرحله گروهی این رقابت‌ها به عنوان تیم برتر گروه C به مرحله بعدی رقابت‌های دیویس کاپ آسیا واقیانوسیه صعود کرد. فردا مراسم قرعه کشی ۶ تیم برتر صعود کننده به دور بعدی دیویس کاپ برگزار می‌شود و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار