سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در خصوص دیدار در مقابل قرقیزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان در خصوص مسابقات گروه چهارم تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار کرد: مسابقات دیویس کاپ  از امروز به میزبانی بحرین آغاز شد و در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی با ۲۰ سال سن در نخستین تجربه‌اش در این مسابقات خوش درخشید و نداف نیز موفق شد، حریفش را شکست دهد و در بخش ۲ نفره نیز با ترکیب بادی و نداف موفق شدیم تیم ۲ نفره قرقیزستان را شکست دهیم. تیم ایران به عنوان سرگروه  گروه C با تیم‌های قرقیزستان، کامبوج و یمن هم گروه است و در دومین مسابقه در این رقابت‌ها باید به مصاف  یمن برویم و سپس با کامبوج دیدار خواهیم کرد.

او ادامه داد: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم حضور دارند و در پایان این مرحله با انجام مراسم قرعه کشی، تکلیف تیم ملی در مرحله پلی آف مشخص می‌شود. خوشبختانه تیم ملی پس از برپایی اردو‌های آماده سازی در تهران و سپس کیش به شرایط ایده آلی رسیده است. برپایی اردوی آماده سازی در جزیره کیش کمک بزرگی به تیم ملی کرد و با توجه به شرایط جوی مشابه با بحرین تیم به آمادگی لازم دست پیدا کرد و امیدوارم با پیروزی در سایر دیدار‌ها بتوانیم به گروه سوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه صعود کنیم.

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساختار دیویس کاپ نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است به همین دلیل شاهد حضور تیم‌های قدرتمندی در گروه سوم هستیم و در صورت صعود می‌بایست آمادگی ملی پوشان را بیش از این تقویت و با قدرت به مصاف حریفان برویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار