مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران درباره افتتاح جاده تندرستی که صبح امروز با حضور وزیر ورزش افتتاح شد توضیحاتی را بیان کرد.

احمد مددی مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران در حاشیه مراسم بازگشایی درب ورزشگاه آزادی به روی مردم که امروز با حضور وزیر ورزش انجام شد در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با دستور وزیر ورزش و جوانان و همزمان با هفته تربیت بدنی ما امروز درب‌های مجموعه ورزشی آزادی تهران را که قدمت ۵۰ ساله‌ای دارد را به روی مردم عزیز کشورمان باز کردیم. قطعا در آینده برنامه‌های متعددی خواهیم داشت و امروز هم با حضور سجادی موفق شدیم جاده تندرستی را در ورزشگاه آزادی افتتاح کردیم که طول تقریبی آن به ۴ کیلومتر می‌رسد.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی افزود: در جاده تندرستی مناظر و چشم انداز‌های بسیار زیبایی وجود دارد. به طوری که در شرق این جاده دریاچه بزرگ و زیبایی را داریم و در غرب آن جنگل طبیعی را خواهیم داشت که می‌تواند فرح بخشی جاده را بالا ببرد. در هر صورت همه مردم می‌تواند از این امکاناتی که در اختیارشان گذاشته شده است به خوبی استفاده کنند.

مددی تصریح کرد: برنامه‌ای که ما امروز در نظر گرفتیم به هیچ عنوان نمایشی نیست، بلکه این اقدام ما عملی خواهد بود. وزیر محترم ورزش و جوانان بر این امر تاکید دارد و ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا این دستورات را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.


بیشتر بخوانید


مدیر مجموعه ورزشی آزادی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که با افتتاح جاده تندرستی همه مردم به ویژه ساکنین غرب تهران بتوانند از این فضای زیبا به خوبی استفاده کنند. سرانه‌های فضای سبز رد تهران محدود است و اگر ما بتوانیم درب‌های سازمان و ارگان‌های مختلف ورزشی را به روی مردم باز کنیم قطعا در آینده شادی و نشاط زیادی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار