شهردار تهران گفت: بنا شده است تا کارگروه مشترکی ظرف ۲۰ روز شکل بگیرد تا با افق بالاتری خدمت به مردم را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه با فرمانده انتظامی تهران بزرگ و روسای پلیس پایتخت اظهار کرد:هدف ما این است که شهر تهران به یک الگو در ابعاد مختلف تبدیل شود و تحول در نرم افزار و سخت افزار و درکالبد شهر رخ دهد و نیازمند به همیاری، هم فکری و هم افزایی دستگاه‌های مختلف هستیم تا ایده آلی که دست یافتنی هم هست محقق شود.

وی ادامه داد: نقش ناجا برای کمک به شهرداری برای دستیابی به اهداف شهرداری متمایز و برجسته است. بحث‌هایی شد تا در حوزه‌های مشکلات اجتماعی، ساخت و ساز‌ها و حریم‌ها و ترافیک و حمل و نقل تا یک شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم. این همفکری و همکاری از گذشته بوده، ولی می‌خواهیم که تشدید شود. این اقدامات برای این است تا با مشارکت مردم، خدمت بهتری را داشته باشیم.

شهردار تهران گفت:بنا شد تا کارگروه مشترکی ظرف ۲۰ روز شکل بگیرد تا با افق بالاتری خدمت به مردم را انجام دهیم. شهرداری امروز شهر را برای مردمانش می‌خواهد و مسئولیت‌های اجتماعی در کنار دیگر مسئولیت‌ها انجام خواهد مثلا اگر تعدادی از شهروندان به دلایل مختلفی به سر می‌برند، توجه به خانواده‌های آن‌ها وجود داشته باشد و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در کنار دیگر دستگاه‌ها این کار را انجام دهد از دیگر مسئولیت‌های شهرداری در کنار دیگر دستگاه‌ها رسیدگی به کودکان کار، زباله گرد‌ها و دیگران است.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار