عظیمی گفت: جوان رفسنجانی که از اهداکنندگان دائمی خون در رفسنجان بود، پس از مرگ مغزی با اهدای کبد از سوی خانواده اش به یک بیمار زندگی بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا عظیمی، مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  گفت: دیشب مرد جوان ۳۶ ساله رفسنجانی با اهدای کبد خود به یک بیمار نیازمند زندگی بخشید. 

او در تشریح این کار خداپسندانه بیان کرد: این پدر جوان که در روز ۲۲ مهر ماه به دلیل سانحه‌ای دچار مرگ مغزی شده بود،  ۲۷ مهر ماه پس از تایید مرگ مغزی او از سوی اعضای تیم پزشکان متخصص و رضایت خانواده ، دیشب کبد خود را به بیمار نیازمند اهدا کرد. 

عظیمی با تشکر از خانواده  این جوان  افزود: این جوان ایثارگر از اهدا کنندگان همیشگی خون نیز بوده است.

او ادامه داد: این هفتمین عمل اهدای عضو طی امسال است که در اتاق عمل بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) انجام و کبد بعد از برداشت به شیراز منتقل می‌شود.

مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  با قدردانی از اعضای تیم پزشکان متخصص و خانواده‌های اهدا کننده گفت: سلامت یک پدیده اجتماعی است و دستیابی به این مهم باید با تلاش همه انجام شود و تمام هدف ما در تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان این است که امید را زنده نگه داریم تا حتی یک بیمار هم فرصت خود برای ادامه حیات را  از دست ندهد.

او تصریح کرد: پیکر این جوانمرد ایثارگر، صبح پنجشنبه، ساعت ۹ در آرامستان و در قطعه نام آوران اهدای عضو به آرامش ابدی خود می‌رسد.

 انتهای پیام/ م 

برچسب ها: اهدای خون ، اهدای عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.