مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: از فدراسیون فوتبال خواهش می‌کنم اجازه ندهد باشگاه پیکان از غیبت ۳ بازیکن اصلی خود در بازی‌های پیش رو ضرر کند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید دقیقی، مدیر تیم فوتبال پیکان پس از دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان در هفته نخست لیگ بیست و یکم اظهار داشت: ما حدود ۴۵ روز پیش تمریناتمان را آغاز کردیم و تیمی متشکل از بازیکنان جوان و بااستعداد داریم. همیشه بازی‌های اول برای تیم‌هایی که بازیکنان جوان دارند، سخت هستند. نفت مسجد سلیمان تیمی منسجم با کادر فنی خوب است. تلاش کردیم از هفته نخست با قدرت لیگ را شروع کنیم. با بازیکنان جوانی که در اختیار داریم، در هفته‌های آینده بهتر می‌شویم.  

دقیقی در واکنش به تماشای این بازی از سوی مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی امید و مشکلات باشگاه پیکان در زمینه حضور بازیکنانش در اردو‌های تیم ملی امید گفت: ۳ بازیکن پیکان که به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند، بازیکنان ثابت تیم ما هستند. این ۳ نفر امروز هم در ترکیب بودند و ۳۰ درصد از ترکیب اصلی ما را تشکیل می‌دهند. ما به دنبال تعامل با فدراسیون فوتبال هستیم و به مهدوی کیا هم ارادت ویژه داریم؛ اما باید در قالب مذاکره مشکلات باشگاه پیکان برطرف شوند.

او در ادامه گفت: به تیمی مانند پیکان که برای پرورش بازیکنان مستعد و جوان تلاش می‌کند باید کمک شود. غیبت این ۳ بازیکن در بازی‌های پیش رو کار را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم مجموعه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال راهکاری پیدا کنند که نیاز‌های هر ۲ تیم تامین شود.


بیشتر بخوانید


دقیقی گفت: طبق قانون فیفا ما غیر از مواقع فیفا دی می‌توانیم به تیم ملی بازیکن ندهیم؛ اما در دوره رئیس قبلی فدراسیون قانونی تصویب شد که اگر این اتفاق رخ دهد، بازیکن دچار محرومیت خواهد شد. فکر نمی‌کنم این تصمیم منبع قانونی درستی داشته باشد. به هر حال ما باید تابع قوانین فیفا باشیم. مهدوی کیا  از دوستان ما است و امیدواریم تیم ملی امید پس از ۴۰ سال بتواند به المپیک صعود کند، اما خواهشی که از فدراسیون فوتبال داریم این است که نگذارند باشگاه پیکان ضرر کند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار