دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز ۴۷۴ هزار و ۷۱۳ نفر واکسن نوبت اول و ۲۵۰ هزار و ۵۵۴ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۲۶۴ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۷۹ بیمار جدید شامل ۱۷ بستری و ۶۲ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع ۷۹ بیمار جدید، ۲۵ مورد از بیرجند، ۶ مورد از سربیشه، ۲ مورد از فردوس، ۴ مورد از نهبندان، ۲ مورد از درمیان، ۴ مورد از طبس، ۲ مورد از خوسف ۱۲ مورد از زیرکوه، ۲ مورد از بشرویه و ۲۰ مورد از قائنات بودند.

شریف زاده گفت: همچنین از ۵۳۷ تست سریع کرونا ۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۶۵ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۲ نفر کرونا مثبتند.

وی ادامه داد: از ۶۲ نفر کرونایی  ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱ نفر نامساعد است.

شریف زاده افزود: در شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شدند که در همین مدت ۴۸ بیمار شامل ۱۱ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۳۱ هزار و ۲۳۹ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا دیروز ۹۰ هزار و ۱۲۹ تست مولکولی کرونا درخراسان جنوبی انجام شد که ۳۲ هزار و ۴۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

شریف زاده افزود: همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در خراسان جنوبی تا امروز ۴۷۴ هزار و ۷۱۳ نفر واکسن نوبت اول و ۲۵۰ هزار و ۵۵۴ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار