شریفی گفت: با توجه به در پیش بودن بازگشایی مدارس رامشیر در شرایط کرونایی، بازدیدهای دوره ای به منظور بررسی فعالیت مدارس شهر و روستا آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش رامشیر با بیان اینکه بازدید‌های دوره‌ای به منظور بررسی فعالیت مدارس شهر و روستا از امروز آغاز شده است، گفت: بازدید‌ها از فضا‌های آموزشی به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت که بر اساس بازدید‌های وزارتی انجام می‌شوند.

او با بیان اینکه تا کنون از مدارس رشد، حقیقت، تلاشگران، فارابی، قدس، حضرت خدیجه (س) و شهید شیرعلی بازدید به عمل آمده است، افزود: در این بازدید‌ها موارد مختلفی مانند؛ واکسیناسیون دانش آموزان، نظافت مدرسه، ثبت سفارش کتاب، راه اندازی وسایل سرمایشی، شاداب سازی و بهسازی فضا‌های آموزشی، فرایند ثبت نام، کلاس بندی دانش آموزان و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفتند.

شریفی با تاکید بر اینکه در مرحله دیگر بازدید، بازرسان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس حضور می‌یابند، اظهار داشت: آماده سازی مطلوب واحد‌های آموزشی شهر و روستا در ابعاد مختلف آموزشی، پرورشی، مالی و خدماتی از مهمترین اهداف این بازدید‌ها به شمار می‌آیند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تمجید از عملکرد دست اندرکاران مجموعه تعلیم و تربیت، تصریح کرد: مدیریت صحیح، کلیدی‌ترین نکته برای عملکرد خوب معاونین، معلمان و خدمتگزاران مدارس به عنوان گرداننده و هماهنگ کننده اصلی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است که زمینه اجرای دقیق قوانین را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.