استاندار کرمان در پیامی، فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش دیار کریمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان، به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

" به نام خـدا "

تقویت ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک حوزه چند وجهی و  پدیده‌ای اجتماعی و فرهنگی، ارتقای سلامت عمومی، افزایش شادابی، نشاط و همبستگی اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه را به دنبال دارد. توسعه ورزش قهرمانی زمینه ساز توسعه اجتماعی در استان است.

استان کرمان با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه انسانی جوان و مستعد و کسب افتخارات ورزشی بیشمار برای تیم‌های لیگ برتری، ورزش‌های انفرادی و قهرمانی جزو استان‌های پیشرو در حوزه ورزش کشور است که می‌تواند با ادامه دادن راه حرفه‌ای، آینده ورزش استان و تاثیرگذاری آن بر ورزش کشور را به روشنی ترسیم کند. بدون تردید هزینه و وقت برای ورزش دارای آثار اجتماعی، روانی و اقتصادی بسیار ارزشمندی است.

در لایه‌های مختلف نامتوازنی در سطح استان کرمان وجود دارد و در ورزش نیز اینگونه است. ثروت زیادی در استان کرمان توسط صنایع و بنگاه‌های اقتصادی تولید و خلق می‌شود که در قالب مسئولیت اجتماعی و ارتقای نشاط و سلامت، جلوگیری از حاشیه‌نشینی و رفاه مردم باید به کار گرفته شود. نگاه توسعه متوازن مجموعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و باشگاه‌های صنعتی در حوزه مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش و جوانان ضروری است و توسعه متوازن ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در همه شهرستان‌ها و مناطق استان باید مورد توجه قرار گیرد.

ارتقا و تقویت ورزش همگانی به عنوان یک ورزش تخصصی با فراهم کردن زمینه تربیت و پرورش افرادی سالم، پویا و اثربخش در جامعه، شادی، نشاط و امید را به ارمغان می‌آورد و کاهش هزینه‌های درمان را به‌دنبال دارد.

امید است با همگرایی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه، سازمان‌ها و نهاد‌های عمومی و غیردولتی به ویژه شهرداری‌ها و صنایع بزرگ استان، انجام سرمایه گذاری و حمایت‌های لازم، شاهد توسعه ورزش روستایی و عشایری، توسعه ورزش همگانی، ارتقاء ورزش روستایی از طریق استعدادیابی بچه‌های روستا، تسریع تجهیز و بهسازی زیرساخت‌های ورزشی و در نهایت درخشش بیشتر ورزشکاران غیور استان در رقابت‌های ملی و بین المللی باشیم.

اینجانب  فرا رسیدن ۲۶ مهرماه، هفته تربیت بدنی و ورزش را به همه پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران و مدال آوران استان کرمان و دست اندرکاران حوزه ورزش صمیمانه تبریک عرض نموده و همّت بلند و تلاش‌های مؤثر  و تحسین برانگیز ورزشکاران و کارکنان خدوم مجموعه بزرگ ورزش استان کرمان که نقش مهمی در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی در سطح ملی، آسیایی و بین المللی داشته اند را ارج نهاده و بهروزی و تندرستی همگان را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار