سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردا شب این تیم مقابل پدیده مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم پدیده مشهد در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:باعث افتخار است که اولین کنفرانس فصل جدید را در شهر مشهد و جوار امام رضا (ع) برگزار می‌کنیم. امیدوارم که این باعث شود که فصل خوبی داشته باشیم. جزو ۴-۵ تیمی بودیم که یک مقدار دیر شروع کردیم و چند بازیکن تاثیر گذارمان هم متاسفانه جدا شدند. با آمدن بنده و مدیریت تقریبا جدید سعی کردیم که ابتدا نفرات حاضر را حفظ کنیم.

او ادامه داد: اعتقاد دارم که اگر زودتر شروع می‌کردیم خیلی بهتر می‌شد. خدا را شکر توانستیم تمرینات خوبی انجام دهیم. اولین بازی همیشه سخت است، چون کادر فنی از شیوه و شکل تیم‌ها خبر ندارند و این یک مقدار هر کسی سخت است. ما آماده بازی مسابقه هستیم و انشالله بتوانیم بازی زیبا و خوبی انجام دهیم. پدیده همیشه جزو تیم‌های بالایی جدول بوده است. چون بازی اول است نه آن‌ها از سبک بازی ما کاملا شناخت دارند و نه ما از آنها. هر تیمی سعی و تلاش بیشتری کند و از موقعیت هایش استفاده بهتری کند موفق خواهد شد.

خطیبی در انتها گفت: خیلی دوست داشتم که دوباره به اراک برگردم. خاطرات بسیار خوبی داشته و دارم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند. دوست داشتم خاطره شیرینی که باهم داشتیم را یک بار دیگر در بعد دیگر زنده و به خاطراتی جدید تبدیل شان کنیم. امیدوارم که بتوانیم با این کار مردم اراک را دوباره خوشحال کنیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار