دو تصفیه خانه در منطقه‌ی اولنگ و سنگبر در روستا‌های حاشیه کشف رود ساخته و به زودی راه اندازی می‌شود بنابراین از اهالی روستا درخواست داریم تا با معرفی نمایندگان خود این بهره برداری تسریع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین علی‌میرزایی معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: نمایندگان روستا‌های حاضر در جلسه توسط نامه مکتوب شورا به این شرکت معرفی شوند.

او افزود: با اشاره به اینکه موتورتلمبه‌هایی که روبروی ایستگاه پمپاژ به برداشت فاضلاب مشغول اند باید جمع آوری شوند، نمایندگان وکشاورزان، از آلودگی منطقه توسط فاضلاب‌های جاری و لزوم ارتزاق خود با کشاورزی خواستار تصفیه فاضلاب جاری در کشف رود و تقسیم عادلانه آن گلایه دارند که این مشکلات باید به زودی رفع شود.

 معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: با اشاره به مصوبات جلسه، اراضی حریم و بستر کشف رود توسط مهندسی رودخانه‌ها و براساس سیلاب ۲۵ ساله تعیین شده و اگر کسی نسبت به این نقشه‌ها اعتراض دارد می‌تواند نامه نوشته تا بررسی مجدد شود.

علیمیرزایی بیان کرد: طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با بیان اینکه موتورتلمبه‌های منطقه اولنگ باید جمع آوری شود، تمامی کسانی که در پساب سهمیه دارند و موتور تلمبه نصب کردند، قطع خواهد شد.

او تصریح کرد: برداشت شن و مصالح از بستر کشف رود غیرقانونی است و اگر این برداشت انجام می‌شود بررسی و پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.