سارق برای سرقت دوچرخه ها از فروشگاه دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است چگونگی سرقت سارق از یک فروشگاه دوچرخه در استرالیا را به تصویر می‌کشد. این سارق با کمک یک تراکتور دو دوچرخه از این فروشگاه سرقت کرد. این سرقت صبح روز جمعه و در اپسویچ واقع در غرب بریزبن در ایالت کوئینزلند رخ داد. این سارق با وجود سرقت این دوچرخه‌ها در حین فرار توسط پلیس به دام افتاد و دستگیر شد.

تصاویری که توسط دوربین مدار بسته ساختمان مجاور فروشگاه و همچنین دوربین داش کم پلیس تهیه شده چگونگی وقوع سرقت و دستگیری سارق را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو سارق در حالی که سوار بر یک تراکتور است خود را به فروشگاه رسانده و با شکستن درب فروشگاه دو دوچرخه را سرقت می‌کند. بنا به گزارش پلیس سارق این تراکتور را نیز سرقت کرده بود.


بیشتر بخوانید


در ادامه در حالی که سارق با آویزان کردن دوچرخه‌ها از تراکتور در حال فرار است مورد تعقیب پلیس قرار می‌گیرد. هنگامی که سارق با سرعت زیاد سعی می‌کند از دست ماموران پلیس فرار کند هر دو دوچرخه از روی تراکتور در جاده سقوط می‌کنند. در انتهای ویدئو این سارق با تراکتور به یک درخت برخورد کرده و متوقف می‌شود. ماموران پلیس با استفاده از سگ پلیس و همچنین اسپری گاز اشک آور موفق به دستگیری سارق شدند.

این مرد ۴۱ ساله که هویتش اعلام نشده با اتهاماتی مانند سرقت، فرار از دست پلیس و رانندگی خطرناک مواجه است. قرار است وی به زودی تحت محاکمه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
تو شهر ما به اون چهارچرخ می گن لودر و به اون دو چرخ ها هم می گن موتور....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
موتوره نه دوچرخه
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۱۰:۱۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
و صد البته اونم تراکتور نيست لودر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
سارقی که با فرارش جون مردمو به خطر بندازه باید فورا با تیر زده بشه ولو کشته بشه