با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش وجوانان در شهرکرد، پیش نویس سند توسعه اسب در کشور رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  خسرو قمری مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش وجوانان، از پیش نویس سند توسعه اسب در کشور رونمایی کرد.

او در سفر به شهرکرد با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان چهارمحال و بختیاری افزود: ارتفاع نقش بسیار بالایی در تمامی امور مرتبط با ورزش قهرمانی دارد.

قمری با توجه به پیشینه تاریخی اقوام در این منطقه، استان چهارمحال وبختیاری را یکی از نقاط مستعد برای پرورش اسب عنوان کرد.

ببنیامین شکوه فر سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش وجوانان هم در جمع مجمع سمن چهارمحال و بختیاری گفت: ساختار سازمان‌های مردم نهاد برای تمرین مدیریت، زندگی مشترک و مسئولیت پذیری برای ورود جوانان به عرصه‌ها تصمیم گیری است.

شکوه فر با تاکید بر لزوم رصد دایمی مشکلات جامعه توسط دبیران سمن‌ها افزود: دغدغه مند‌ترین جوانان در جامعه وارد حوزه تشکل‌ها می‌شوند، زیرا کار در این حوزه عام المنفعه و بر مبنای احساس مسئولیت اجتماعی است لذا به دنبال اعطای برخی امتیازات ویژه فعالین این حوزه هستیم.
وی خواستار جانشین پروری دبیران سازمان‌های مردم نهاد شد و اضافه کرد: برای اینکه حرکت ماندگار امروز شما همچنان استمرار داشته و ماندگار باشد باید برای ادامه مسیر خدمت رسانی خود را به دست جوانان علاقه‌مند بسپارید.

بنیامین شکوه فر به همراه خسرو قمری، مدیر کل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، باطی ۶۵۰ کیلومتر مسیر در استان چهارمحال و بختیاری و سفر به پنج شهرستان و ۱۰ شهر استان، از ۲۸ مکان ورزشی از جمله هتل ورزشکاران شهرکرد، سالن باستانی، رزمی و خانه جوان شهرکرد، دومین پیست روکش دار اسکیت کشور در فرخشهر، زمین چمن مصنوعی، زمین چمن طبیعی، سالن در حال ساخت ۱۲۰۰ نفره، سالن تیراندازی، سالن ژیمیناستیک و مجموعه‌های ورزشی شماره ۱ و ۲ شهرستان لردگان بازدید کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار