مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از تامین امنیت غذایی زلزله زدگان اندیکا و توزیع آرد موردنیاز آن‌ها در قالب کمک‌های مومنانه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید جهان نژادیان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر اندیکا را یکی از خدمات در حال انجام این اداره کل عنوان کرد و گفت: تامین آرد موردنیاز زلزله زدگان و خانوار‌های خسارت دیده ساکن روستا‌های همجوار در قالب کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

او تامین ۴ قلم از کالا‌های اساسی کشور را وظیفه ذاتی این اداره کل عنوان کرد و اظهار داشت: طبق تفاهم نامه‌ای که با سپاه پاسداران، بسیج و سازمان‌های امدادی منعقد شده است، به صورت روزانه میزان قابل ملاحظه‌ای آرد با هدف توزیع میان مردم زلزله زده اندیکا تخصیص می‌یابد تا در چنین شرایطی با تمهیدات اندیشیده شده مسئله قوت غالب مردم آسیب دیده تامین و مرتفع شود.

جهان نژادیان بر تداوم ارائه خدمات از سوی این اداره کل تاکید و تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر، آمادگی همکاری بیشتر به صورت تهیه نان بهداشتی برای زلزله زدگان وجود دارد که در صورت نیاز و اعلام از سوی استانداری و دستگاه‌های ذیربط بسرعت آماده و در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: همواره برای تامین گندم، روغن خام، شکر خام و برنج اقدامات پیوسته و شایسته‌ای از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران صورت می‌گیرد، از این رو نقش حمایتی و استراتژیک این اداره کل برای حفاظت و ایجاد امنیت غذایی مردم نقطه قوت تلاشگران این عرصه است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.