شیخی گفت: سهمیه آرد در حوزه شهری باغملک باید حداقل ۱۰۰ تن افزایش یابد تا تعادل در بحث نان در شهرستان به وجود بیاید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالحسن شیخی رئیس اتاق اصناف باغملک گفت: کمبود آرد در باغملک که از مناطق محروم و عشایری است به یک معضل تبدیل شده است و سهمیه آرد در حوزه شهری باید حداقل ۱۰۰ تن افزایش یابد تا تعادل در بحث نان در شهرستان به وجود بیاید.

او افزود: به دلیل گردشگری بودن شهرستان و وجود مناطق و مکان‌های زیارتی و گردشگری مانند امامزاده عبدالله، رباط و مال آقا، گردشگران زیادی به این مناطق وارد می‌شوند و از طرفی نیز افزایش قیمت و گرانی اجناس باعث روی آوردن مردم به مصرف بیشتر نان شده است که این موضوع به کسری در سهمیه آرد منجر می‌شود.

شیخی با بیان اینکه سهمیه ماهانه آرد شهرستان در حوزه شهری حدود ۴۵۵ تن، روستایی ۲۲۰ تن و عشایری ۱۱۰ تن است که مشکل کمبود سهمیه آرد فقط در حوزه شهری باغملک وجود دارد، تصریح کرد: بحث افزایش سهمیه آرد از طرف مسئولین شهرستان در حال پیگیری است، اما تا کنون نتیجه‌ای در این خصوص حاصل نشده است.

رئیس اتاق اصناف باغملک ادامه داد: شایعاتی مبنی بر قاچاق آرد از سوی نانوایان شنیده می‌شود که اصلا درست نیست؛ هیچ نانوایی وجدان خود را زیر را نمی‌گذارد تا سهمیه آرد خود را به صورت قاچاقی به فروش برساند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
نان از نیازهای روزه مره مردم است باید آرد تامین شود