ارتباط سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با مجموعه مدیریت شهری انسجام‌بخش و وحدت‌بخش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ارتباط سپاه با مجموعه مدیریت شهری انسجام‌بخش و وحدت‌بخش است و از توان این دو نهاد در بخش‌های مختلف بهره‌گیری شده است.

او تاکید کرد: مردم چهارمحال و بختیاری به‌ویژه اهالی شهرکرد شایسته ارائه خدمات ارزنده در حوزه‌ها مختلف و به‌خصوص بخش مدیریت شهری هستند.

اکبری اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد می‌تواند از توان هیئت‌های اندیشه‌ورز و زیرساخت‌های سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) برای کمک به توسعه استان بهره‌گیری و استفاده کند.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی استان از دهه فجر ۱۳۹۲ تا هفته دولت امسال ۵۳ هزار میلیارد ریال هزینه شد.

مجید نظری تاکید کرد: این میزان اعتبار برای اجرای سه هزار و ۴۴۲ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری هزینه شد که ۱۰ تا ۱۵ درصد آن مربوط به طرح‌های مدیریت شهری استان است.

او افزود: هم‌اکنون ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی با ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۴۶ پروژه جهش تولید با ۲۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری در دست اجراست.

نظری با اشاره فعال بودن ۴۲ شهرداری در چهارمحال و بختیاری و صدور مجوز ارتقای یک روستا به شهر در استان اضافه کرد: تاکنون شهرداران ۱۷ شهر در این استان مشخص شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار