در آیینی با حضور معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از مدیران شهرداری شهرکرد تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ علی‌اصغر مهری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی دیداری به نیابت از سردار فرمانده انتظامی استان، از مدیر و کارکنان مجموعه ارتباطات و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد تجلیل کرد.

مهری در این دیدار با اشاره به نگاه ویژه شهرداری شهرکرد نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری شهرکرد بسیار عالی و قابل تحسین است.


بیشتر بخوانید


او افزود: خوشبختانه براساس دیدگاه فرهنگی مدیریت شهری به این موضوع نگاه ویژه‌ای شده و شرایط برای معرفی هرچه بهتر این شهر و ظرفیت‌های آن مهیا است.

مهری اضافه کرد: وجود برخی از انتقادهای متفاوت و حاشیه‌سازی از فعالیت‌ها در همه بخش‌ها یکی از خصوصیات همیشگی فعالیت در این حوزه است چراکه فعالیت در این عرصه نسبی بوده و به اندازه تک تک افراد جامعه نظر و دیدگاه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی وجود دارد.

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: همکاری‌های بین شهرداری و معاونت اجتماعی می‌تواند در زمینه‌های اجتماعی بیشتر شود چراکه افزایش همکاری‌ها قطعا دستاوردها و برکات فرهنگی بسیار خوبی را در به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: نگاه مدیریت شهری نباید تنها در یک محور متوقف باشد بلکه موفقیت در مدیریت شهری به نگاهی توامان و فرانگر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و... نیاز دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار