رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ۴۰ واحد بومگردی در شهرستان خلخال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی درویشی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال گفت: صدور ۱۲ موافقت اصولی، صدور چهار مورد پروانه بهره‌برداری موقت و ایجاد ۷ مورد زیرساخت از جمله اقداماتی بوده که در نیمه نخست امسال در شهرستان خلخال انجام شده است.

او با بیان اینکه صدور ۹ مورد موافقت اصولی در شهرستان در دست اقدام است، ادامه داد: انجام ۱۲ مورد مصاحبه در رسانه ملی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرستان و انجام ۱۲۵ مورد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز در این مدت انجام شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خلخال از راه‌اندازی ۴۰ واحد بوم‌گردی در شهرستان خبر داد و گفت: راه‌اندازی تعداد دو مورد مزرعه گردشگری نیز در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان در دست اقدام است.

درویشی صدور سه مجوز ایجاد، تشکیل ۹ اتاق فکر، برگزاری سه جشنواره، ۹۵ مورد بازدید از روستا‌ها با نماینده شهرستان، بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری به تعداد ۳۸ مورد، ۱۸۵ مورد پیگیری طرح‌های سرمایه‌گذاری و ۶۰ مورد شرکت در جلسات در حوزه سرمایه‌گذاری و گردشگری را از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه نخست امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار