مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه گوی راه یافته به این مرحله در اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین برای داوران ستاد مرکزی تهران پخش شد و قصه گویان نیز از طریق صفحه نمایش و امکانات ارتباط زنده تصویری در برابر داوران قصه های خود را اجرا کردند.

 براین اساس در بخش زنان و مردان ، مریم کدخدایی با قصه "تربیت نا اهل" ،رفعت السادات خرم زاده با قصه "هیس بی هیس" و اعظم رهنما با قصه " راز آینه" و در بخش دختران وپسران ، آرزو نیک زاد با قصه "پهلوان پنبه" ، زهرا صالحی با قصه " مرد گلیم باف" از خمینی شهر و بیتا نخودیان با قصه "جنگل پریشان از اصفهان در مرحله منطقه ای حضور داشتند.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی باشعار" آینده ساختنی است" شامل بخش های " ملی" ، "بین المللی" ،" برترین قصه های کشور"" قصه زندگی من" و " پادکست" و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها ، شادی و غم ها و ایثار و از خود گذشتگی( جهاد و مقاومت در عرصه های مختلف زندگی ) برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.