رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز در این کلانشهر را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۰ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: آتش سوزی در طبقه بالای مغازه قصابی در منطقه زیتون کارمندی خیابان حجت به علت بی احتیاطی در جوشکاری مهار شد.

او اطفاء حریق در منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان ۹ سپاه به علت بی احتیاطی در روشن کردن منقل کباب و منطقه فرهنگ شهر، خیابان صراط ۷ به علت اتصال جعبه تقسیم برق را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد و افزود: واژگونی یک دستگاه ۲۰۶ در منطقه زرگان، روبروی نیروگاه شهید مدحج سبب مصدوم شدن ۳ سرنشین شامل؛ یک زن، یک مرد و یک کودک شد که با اقدام به موقع نیرو‌های عملیاتی از درون اتاقک خودرو نجات یافتند و به تحت نظر نیرو‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ قرار گرفتند.

قنبری به اعزام آتش نشانان در حد فاصل میدان فرهنگ شهر، بلوار کارگر اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان راننده محبوس در خودرو که به علت افت فشار خون در گشودن درب خودرو ناتوان بود را با ابزار تخصصی خارج و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در حادثه ریزش ساختمان جدیدالاحداث در منطقه گلستان خیابان کارون ایمن سازی لازم را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان یک قلاده سگ را که در پشت پل شهرک جواهری درون گودال افتاده بود را رها کردند، ضمن اینکه در عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه زیتون کارگری، کوی ملت منازل توانیر ۲ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار