رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۹ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز در نقاط مختلف خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های انجام شده امداد و نجات و مهار آتش سوزی طی دیروز را ۹ مورد اعلام کرد و گفت: برخورد یک دستگاه پراید به علت سرعت بیش از حد و انحراف با خودرو‌های سانتافه، پژو پارس، تیبا و ساینا در مسیر ساحلی شرقی حدفاصل پل هفتم و پارک لاله حادثه ساز شد، اما آسیب و تلفات جانی در پی نداشت.

او اطفاء حریق منزل مسکونی در کیانپارس خیابان مطهر شرقی به علت اتصال برق شارژر، منزل مسکونی در منطقه گلستان، خیابان فرهنگ ۲ به علت اتصال در پریز اجاق گاز، منزل مسکونی در کمپلو جنوبی به علت اتصال سیم کشی برق کولر و یک دستگاه رانا در منطقه کیانپارس، خیابان ۱۹ را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی مدت مذکور برشمرد.

قنبری در پایان به اعزام تیم آتش نشانان به منطقه پادادشهر خیابان ۱۸ غربی اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان در حادثه نشت از علمک گاز ایمنی سازی لازم را انجام دادند و در عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی در منطقه پادادشهر خیابان ۴ و باهنر و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در کیان آباد خیابان ۲۷ و ۸ غربی، ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.