مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه بیست و چهارم مهرماه ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع ۲ فقره زورگیری و سرقت طلاجات از بانوان کهنسال، با توجه به حساسیت موضوع و نحوه انجام سرقت بلافاصله کارگروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری عامل یا عاملین بزه در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

سردار ابراهیمی افزود: پس از تحقیقات میدانی و بررسی آثار وقوع جرم هر ۲ نفر اعضای باند که از افراد سابقه دار در زمینه سرقت بودند شناسایی و مشخص شد که از یکی از شهر‌های استان زنجان وارد قزوین شده اند و با استفاده از موتورسیکلت اقدام به سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان داشت: ماموران با رصد اطلاعاتی دقیق و زیر نظر گرفتن سارقان به محض ورود به استان آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهمان به ۲ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک مالخر دستگیر و حدود یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک جاساز شده از وانت پیکان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:در یک رصد اطلاعاتی ماموران یگان امداد در عوارضی قزوین-زنجان از یک دستگاه خودروی پیکان وانت ۱۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی افزود: ۲ نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم در سامانه ۱۹۷

به مناسبت هفته ناجا جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان قزوین، روز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ با حضور سردار علی ابراهیمی و تعدادی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی برگزار می‌شود.

هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای بیان مشکلات و انتقادات در ارتباط با عملکرد فرماندهی انتظامی استان در محل دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) واقع در شهر قزوین، بلوار باهنر، جنب دادسرای عمومی و انقلاب دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) حضور یافته و یا با شماره تلفن ۱۹۷ تماس بگیرند.

دفاتر نظارت همگانی از طریق تلفن ۱۹۷، و یا مراجعه حضوری آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد و تقدیر مردم از عملکرد پلیس از سراسر استان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۰
درود