کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هفته آینده پدیده غالب جوی در خراسان رضوی، تندباد و افزایش ابرناکی هوا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت آینده علاوه بر افزایش ابرناکی نیمه شمالی استان، سرعت وزش باد را به ویژه در نواحی بادخیز استان خواهیم داشت که گاه به نسبت شدید و همراه با گردوخاک خواهد بود.

او افزود: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حاکی از آن است که از روز یکشنبه از شدت وزش باد در استان کاسته شده و دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه دمای هوای مشهد در شبانه روز گذشته بین ۱۰ تا ۲۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود، ادامه داد: بیشینه دمای هوای مشهد امروز ظهر به ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن امشب به هشت درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

اثمری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه سانتیگراد و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند.

او تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در بردسکن با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام فرهنگی قوچانی
۱۹:۵۱ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
دمای سه درجه درقوچان که عملا خانواده ها مجبور به نصب بخاری و استفاده از آن شده اند اما معیار کم شدن قیمت گاز را در منطقه های سردسیر را از آذر ماه قرار داده اند!!!!