سعید محمد در اولین سفر استانی خود با حضور در یادمان شهدای شلمچه به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد در اولین سفر استانی خود وارد منطقه آزاد اروند شد. او در بدو ورود به آبادان در یادمان شهدای شلمچه حضور یافت و به مقام شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

بازدید از سایت تجاری مسافری و راه آهن بین المللی شلمچه، جلسه شورای تامین و اداری منطقه و نشست با نخبگان و عشایر منطقه از جمله برنامه های سفر دو روزه ایشان خواهد بود.

او در سفر به این منطقه با فعالین اقتصادی این منطقه دیدار خواهد داشت.

سعید محمد با حضور در جلسه شورای اداری اروند در سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ایجاد منطقه آزاد اروند برای ایجاد جهش در این منطقه بود اما این امر محقق نشد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد افزود:  استقرار گمرک ایران در مبادی ورودی شهرهای آبادان و خرمشهر  از اولین پیگیری ها است تا کالاها به قیمت ارزان تر در اختیار مردم قرار گیرد.

او اختصاص نیافتن اعتبارات را در ابتدا برای ایجاد زیر ساخت ها را ساختاری اشتباه در مناطق آزاد کشور دانست و از پیگیری ها برای جذب سرمایه گذار و منابع مالی خبر داد که سبب رونق بهتر مناطق آزاد شود.

محمد  ادامه داد: تامین آب ، برق، فاضلاب ،احداث پل های بزرگ از برنامه های زیر ساختی برای منطقه اروند است که با ارائه طرحی به مجلس و کمک نمایندگان اقدامات لازم در حال انجام است.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از حذف دژ جزیره مینو و تبدیل آن به یک جزیره گردشگری خبر داد و  افزود: لایروبی اروند رود هم در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.