رئیس پلیس راهور هندیجان با اشاره به وقوع ۴ تصادف منجر به فوت طی پارسال گفت: سوانح رانندگی با تلفات جانی در نیمه نخست امسال به صفر رسیدند.

رستمی، رئیس پلیس راهور هندیجان در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان درخصوص سوانح رانندگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در سال ۹۹ شاهد وقوع ۴ فقره تصادف منجر به مرگ بودیم، این در حالی است که در نیمه نخست امسال هیچگونه سانحه رانندگی که منجر به فوت شهروندان شود، رخ نداده است.

او با بیان اینکه این اتفاق خوب را مدیون شهروندان هندیجانی برای احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی هستیم، افزود: خبرنگاران در زمینه کار‌های فرهنگی و اطلاع رسانی همیشه در کنار پلیس انتظامی و همچنین پلیس راهور هستند و این همکاری و حمایت آن‌ها جای تقدیر دارد.

رستمی با اشاره به همکاری خوب رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در آگاهی بخشی شهروندان و رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی اظهار داشت: به مناسبت هفته ناجا به ۳ نفر از رانندگانی که با مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی مدارک خود ارائه کردند و تخلف نداشتن آن‌ها از آبان ماه پارسال تا مهر ماه امسال محرز شد، به قید قرعه و به رسم یادبود لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.