سردار القاصی مهر گفت: نیروی انتظامی برخاسته از جنس مردم است و شهدای آن مایه عزت ، سربلندی و آبروی نظام هستند و امنیتی که امروز بر جامعه حاکم است به برکت خون شهدا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر ، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در مراسم غبارروبی مزار شهدای ایلام که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ، گفت: اقتدار امروز کشور از برکت خون شهدا است.

او ادامه داد : نیروی انتظامی برخاسته از جنس مردم است و شهدای آن مایه عزت ، سربلندی و آبروی نظام هستند، امنیتی که امروز بر جامعه حاکم است به برکت خون شهدا است ، امروز همکاران ما در مزار شهدا حضور بهم رساندند تا یک بار دیگر با شهدا تجدید میثاق داشته باشند.

او افزود: اگر امروز در دنیا با اقتدار سرمان بلند است و کشورمان در دنیا حرف برای گفتن دارد، به برکت خون همین شهدا است، امیدواریم بتوانیم به درستی از امنیتی که شهدا برایمان رقم زدند حراست کنیم.

او بیان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند: نیرو‌های انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

او ادامه داد: ما از شهدا و خانواده معظم آن‌ها و جانبازان و ایثارگران درس گرفته ایم و باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و همواره هم مشاهده می‌شود که همکاران ما در راه حفظ و ایجاد امنیت و آرامش جامعه در برخورد با افراد شرور و دفاع از وطن در سراسر کشور به شهادت می‌رسند که این برای ما یک افتخار است.

او اظهار کرد: ما امروز آمدیم تا در محضر شهدا تجدید میثاق کنیم و با شهدا عهد ببندیم همانطوری که آن‌ها از همه چیز گذشتند، ما نیز از همه چیز خود در جهت حفظ امنیت و خدمتگزاری به مردم خواهیم گذشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.