سردار القاصی مهر گفت: کمک‌های مومنانه یک تکلیف شرعی در قبال اقشار نیازمند جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه ششمین همایش کمک‌های مومنانه کارکنان انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: کمک رسانی به انسان‌ها و خانواده‌های نیازمند از وظایف انسانی و تکالیف شرعی هر شخص می‌باشد و کارکنان نیروی انتظامی نیز از این عمل خیر خواهانه، خود را محروم نکرده اند.

او افزود: وظیفه ذاتی پلیس تأمین نظم و برقراری امنیت در سطح جامعه است، نیرو‌های خدوم و همیشه در صحنه انتظامی استان ایلام ثابت کرده اند، علاوه بر انجام وظایف ذاتی در هنگام بحران‌ها و مشکلات نیز در کنار مردم و ملت شریف ایران اسلامی هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند، ادامه داد: کارکنان انتظامی استان ایلام بار دیگر و در ششمین مرحله پویش مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی با مردم به نمایش گذاشتند.

سردار القاصی مهر گفت: درپی تاکید رهبر انقلاب اسلامی، در خصوص کمک به نیازمندان، کارکنان انتظامی استان به همراه خانواده‌های خود کمک‌های خیرخواهانه‌ای را جمع آوری و ۳۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جهت تقسیم در بین نیازمندان خریداری کرده اند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.