مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از مشارکت صنایع استان کرمان در مدیریت مصرف برق پیک بار در تابستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد سلیمانی ساردو، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان از همکاری صنایع استان کرمان در پیک بار تابستان  به‌ویژه واحد‌های تولید فولاد، سیمان و نیز شهرک‌های صنعتی در شرایط بحرانی کمبود انرژی الکتریکی و مشارکت در مدیریت مصرف برق پیک بار تابستان قدردانی کرد.

او افزود: این صنایع، فشار‌های فراوانی را با کاهش تولید متحمل شدند و با ظرفیت پایین فعالیت خود را ادامه دادند؛ اما برای جلوگیری در خاموشی به شهروندان و بخش خانگی همه مسائل و سختی‌ها را تحمل کردند که این نشان از درک بالا ی آنان از شرایط موجود دارد.

سلیمانی  افزود: صنایع همکاری خوبی در مدیریت مصرف برق داشته‌اند و اگر همکاری آن‌ها نبود خاموشی‌ها و مشکلات ناشی از آن در تابستان گرم امسال مضاعف می‌شد.

او با قدردانی از صنایع و کارخانه‌های شمال استان در همکاری مدیریت پیک بار از همه مشترکان خواست تا با حساسیت مدیریت مصرف را در پیک زمستان مدنظر داشته باشند تا محدودیت جدی اتفاق نیفتد و اگر تمامی مشترکان به صرفه‌جویی در مصرف برق توجه ویژه ای داشته باشند و همکاری لازم را انجام دهند، مشکل خاصی در تامین و توزیع برق پایدار ایجاد نمی‌شود.

سلیمانی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان به همراه معاون مدیریت مصرف توانیر و تعدادی از مدیران این شرکت از کارخانه‌های آلومینیوم هزار کرمان، مجتمع ذوب نوردکرمان در شهرک صنعتی خضرا و فروآلیاژ رباط بازدید و ضمن خداقوت به کارکنان واحد‌های تولیدی از مدیران عامل آن‌ها ها به خاطر همکاری در مدیریت پیک بار تابستان و کاهش مصرف برق  قدردانی کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار