ارسال ۲ هزار و ۴۸۴ گزارش فساد به بازرسی چهارمحال و بختیاری

۲ هزار و ۴۸۴ شکایت و گزارش فساد به بازرسی چهارمحال و بختیاری ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی احمدی مدیرکل بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون، دو هزار و ۴۸۴ شکایت و گزارش مربوط به انواع مفاسد، از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و گزارشگران فساد به بازرسی کل استان ارسال شده است.

او افزود: رویکرد سازمان بازرسی، مطالبه‌گری و پیگیری وظایف دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌هایی که وظیفه نظارتی در دستگاه دارند از جمله حراست و بازرسی و رسیدگی به شکایات در دستگاه‌ها، تقدم نظارت پیشگیرانه بر بازرسی با رویکرد آگاهی‌بخشی و تبیین قوانین و مقررات کاربردی و... است.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: با بازرسی‌های برنامه‌ای و موردی منجر به ارسال ۴۳۹ گزارش با مبادی ذیربط شامل ۴۶ گزارش اصلاحی، ۹۹ گزارش کیفری، ۱۸۴ گزارش اداری بوده و فراوانی جرائم نیز شامل تصرف غیرقانونی در وجوه عمومی، گزارش خلاف واقع، شرکت در معاملات دولتی و فراوانی تخلفات شامل نقض قوانین و مقررات، سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله بود.

او ادامه داد: دقت در انتخاب پیمانکار و نظارت منظم و موثر بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و مراقبت لازم از پیمانکاران در تهیه صورت وضعیت‌های مرحله‌ای با رعایت مدیریت زمان، رعایت دقیق قانون منع مداخله در معاملات دولتی (مناقصه و مزایده) و ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، خریداری و استفاده از کالا‌های تولید شده داخل کشور و پرهیز از خرید‌های خارجی و مدیریت زمان در پیگیری امور ارباب رجوع در دستگاه و پاسخ به استعلامات مرتبط با شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی با رویکرد حمایت واقعی از سرمایه گذاری از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: شکایت کردن ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.