فروش اجباری روغن به واحد‌های صنفی/ شرکت متخلف جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: شرکت متخلف که اقدام به فروش اجباری روغن خوراکی به واحد‌های صنفی کرده بود، جریمه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش‌های متعدد از تخلف یک شرکت پخش مواد غذایی در شیراز، پیگیری و رصد موضوع در دستور کار بازرسان قرار گرفت.

او افزود: بر اساس مشاهدات و بررسی‌های بازرسان، این شرکت اقدام به فروش اجباری روغن خوراکی در کنار کالا‌های دیگر به واحد‌های صنفی سطح شهر کرده بود که پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

سالاری با اشاره به احضار مسئول این شرکت پخش به تعزیرات حکومتی، اضافه کرد: طی تحقیقات به عمل آمده تخلف انجام شده محرز و این شرکت به اتهام فروش اجباری کالا به پرداخت جریمه ۲ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم شد.

او با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با سوداگران و متخلفان هیچگونه اغماضی نخواهد کرد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، موارد را در سریع‌ترین زمان ممکن با شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار