مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از مرداد ماه تاکنون واکسیناسیون کارگران ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی استان انجام گرفته و آنان را در برابر بیماری کووید ۱۹ واکسینه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی بهرامی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: این شهرک‌ها و نواحی شامل توس، مشهد، چناران، ماشین سازی و فناوری‌های برتر، چرمشهر، کاویان، خیام، قوچان، سبزوار، بینالود، فریمان، گناباد، رشتخوار، تربت جام، میان جلگه، عطار و کمال الملک می‌شوند.

او افزود: از روز ۲۱ مرداد ماه امسال که مصادف با روز ملی صنایع کوچک بود، واکسیناسیون جامعه کارگری بخش صنعت در مراکز تجمیعی تخصصی شهرک‌های صنعتی استان آغاز شده است که شهرک صنعتی توس نخستین محلی بود که واکسیناسیون کارگران در آن انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: از تاریخ مزبور تاکنون در مجموع ۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر از کارگران در مراکز واکسیناسیون داخل و خارج از ۱۷ شهرک و ناحیه صنعتی در استان دوز اول و دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بهرامی زاده بیان کرد: تزریق دوز دوم واکسن کرونا برای کارگران شهرک‌ها و نواحی صنعتی مزبور از ۱۸ شهریور ماه آغاز شده است و تزریق واکسن دوز‌های اول و دوم تا پوشش کامل شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی ادامه دارد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.